Pages

12 Eylül 2012 Çarşamba

Baby Shower Inspirations

Son günlerde kafamı çokça meşgul eden bir konu var.  Nasıl olur, nasıl yapılır?
Efendim konumuz; baby shower parti :))))))
Hayır hayır, bebek bekleyen ben değilim tabii ki, ve yine tabii ki, bu kişinin kim olduğunu, son günlerde nazardan çok korktuğum için burada açık açık yazmayacağım :) Ama dedim ya, kafam sürekli baby shower partilerinde. Nasıl olur? Tema ne olur? Farklı bir şeyler yapılabilir mi derken gözüm şu aşağıdaki görsellere takıldı.
Renkli mi renkli, cıvıl cıvıl, insanın içini açan ve bir o kadar da iştahını kabartan bu baby shower parti fikirlerini ben çok beğendim ve belki başka bir anne adayının işine yarar diyerek paylaşmak istedim :)
İşte neşeli, canlı, enerji dolu baby shower parti görsellerine buyrun bakalım :)







































Fotograflar buradan...


6 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Bende Temmuz ayında en yakın arkadaşım için düzenledim. Ama aylarca uğraştım yani :) Sonuç=Mükemmel olmuştu. Blogumda Temmuz ayının yazı dizisinde ayrıntıları fotoğraflı anlatımla okuyabilirsiniz canım.

nehircce dedi ki...

Canım bunların hepsi birbirinden tatlı ve güzel :)))

Chilek dedi ki...

Bu benim bildiğim kişi mi yoksa yenisi de mi geldi?:)
Seninki olsun da ben koşa koşa geleyim bize uzak yakın yok artık nasıl olsa:)))

Selin Ergeçer dedi ki...

Sayın KARACA, hemen bakacağım :))

nehircce, değil mi, çok sevimliler :)

Chilekcim, yok yok senin bildiğin kişi :) tabii ki tatlıcım sensin shower olur mu, kesin geleceksin :)

Heyyfi dedi ki...

Harikalar diyarı gibi.
Çok güzel ve keyifli görünüyor.
Sevgilerimle...

nikah şekeri dedi ki...

Gerçekten yabancılar bu işi çok iyi yapıyor. Türkiye'de de yeni başlayan bir moda ama daha çok doğumgünü partilerinde bu tarz organizasyonlara başvuruyor insanlar. Düğünlerde de nikah şekeri konusunda muhteşem tasarımlar var, bizim daha çook fırın ekmek yememiz gerekiyor galiba:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...