Pages

4 Temmuz 2012 Çarşamba

HER ŞEYİN EN İYİSİ ;)

"Herkes yaşadığı şeylerin sadece kendi başına geldiğini düşünür, başkalarının da aynı sorunları yaşıyor olabileceği, aynı şeyleri hayal edebileceği kimsenin aklına gelmez". Evet tam da böyle söylüyordu kitabın baş kahramanı Caroline...




Bu kitabı aslında ilk başta kapağı dikkatimi çektiği için aldım. Daha sonra okudukça beni içine çekti ve bir solukta 3 günde okuyup bitirdim. Rona Jaffe tarafından kaleme alınan kitap, 1952 New York'unda geçiyor. Kızların henüz bağımsızlıkalrını tam olarak ilan etmedikleri günlerde, farklı kesimlerden farklı profillerde kızların aynı iş yerinde hayatlarının kesişmesi ve her birinin var olma mücadelesi anlatılıyor kitapta.
Kitabı okurken "gerçekten de" dedim kendi kendime, "nasıl da herkes aynı şeyleri yaşıyor, aynı şeyleri bekliyor."
Kitap o kadar yankı uyandırmış ki 1959'da aynı isimle bir de filmini çekmişler; The Best Of Everything... Şimdi deli gibi o filmi arıyorum. Tek endişem; hayalimde yarattığım karakterlerin filmde bambaşka şekilde karşıma çıkacak olmaları. Farklı yüzleri kesin yadırgayacağım ama yine de izlemek istiyorum :)

Kitap, eğlenceli, kolay okunur bir kitap. Hele bir de kızsal sorunlar yaşıyorsanız, kendinizden de birçok şey bulabileeğiniz bir kitap. Aklınızda olsun ;)


7 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

kesinlikle okumalı diyorum :) teşekkürler öneri için :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

merak ettim kitabı hayatım, tatilde bana eşlik edecek güzel bir kitap arıyordum, mutlaka bakıcam..sevgilerimle...Muckss ;)

Hande dedi ki...

Hem eğlenceli hemde öğretici bir kitap gibi :)

Meyra dedi ki...

kitapları genelde filme uyarladıklarında sonuç hep hüsran oluyor ya Selincim! Bu yüzden beklentilerini sakın yüksek tutma,izle ve sonrada anlat bize:)

Selin Ergeçer dedi ki...

BÜTÜ, umarım beğenirsin :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss, postum işe yararsa çok sevinirim, tam da tatil kitabı gerçekten de :) kocaman öpüyorum tatlım :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Handecim, çok eğlenceli, tam yazın okumalık bir kitap :)

Meyracım, kesinlikle çok haklısın, bi buliyim filmi hemen yapıcam postunu :)

Unknown dedi ki...

canım güzel kitaba benziyor ..okunucaklar arasına bu kitabıda ekliycem..
ben boleyn kızının kitabını okduuktan sonra filmini izlemiştim..beğenmemiştim..kitap çok detaylı olduğundan film cok tatmin etmiyor genelde..yani kitabın üzerine film çok iyi gitmiyor...ama belki bu kitapın filmi güzeldir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...