Pages

5 Mart 2012 Pazartesi

Evlerde Siyah Detaylar



Evlenip yeni bir eve taşınana kadar evde siyah detay kullanmak hiç aklımda yoktu. Ne zaman ki evlilik öncesi evi dekore etme telaşına düştük, o zaman fark ettim ki evimi klasik kahve tonlarında dekore etmek istemiyorum. İşte o zaman, alternatifi ne olabilir diye araştırınca, aslında siyahın eve ne kadar yakıştığını keşfettim. O yüzdendir benim evimin siyah ve beyaz dekore edilmiş olması. Aslında evimin siyah beyaz olması, çift olarak koyu bir Beşiktaş taraftarı olan bizlere de çok uydu  diyebilirim :) Şimdi durup ara ara düşünüyorum; iyi ki evimin dekorasyonu için bu rengi seçmişim. Hatta bazen bu renkten sıkıldığımızda nasıl bir renk seçebiliriz, alternatifi ne olur diye düşünüyorum ve dönüp dolaşıp yine siyah ve beyaz eşyalar beğenirken buluyorum kendimi. Demek ki daha uzun bir süre bu tonlarla baş başayız.
Hatta kimbilir belki bir gün kendi evimin fotograflarını da çeker ve paylaşırım sizlerle değil mi? Neden olmasın :)
O gün gelip de kendi evimi sizlerle paylaşana kadar, sizi siyah renkle dekore edilmiş görsellerle baş başa bırakıyorum.






















marthastewart


5 yorum:

FıstıklıTombi dedi ki...

Koyu bir Galatasaray taraftarı olsam da siyah-beyaz ev için kesinlikle harika bir dekor rengi..
Aralara biraz da kırmızı atmak lazım ama galatasaraylılığımızı belli etmek için
Harika görseller bayıldım

Chilek dedi ki...

Siyah ve beyaz en büyük aşkın renkleri;) evde de başka güzel görünüyor.

Stil Direktoru dedi ki...

Adı kolonya olanım ama kolonyadan güzel kokanım; bacım siyah bela yaw venge bizim ciciler anam sil dön kıçını toz .)) bizim ülkede sokak yıkanmaz anam o yüzden nein! .) mucx

Selin Ergeçer dedi ki...

DarLa,inanir misin bizim evde arada kirmizi da var:)

Nihancim,o ask tartisilmaz,her yerde;siyah-beyaz :))))

Edi'm,ah o toz belasi bizde de var yahu dedigin gibi yapiyorsun temizligi,cokuyorsun koltuga,bi bakiyorsun tozlanmis,ama yine de goruntusu guzel be;)))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

siyahı sadece kıyafetlerimde tercih ediyorum... ama şu son fotograf cok sık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...