Pages

2 Şubat 2012 Perşembe

Parça Çikolatalı Muzlu Kolay Pasta

Son zamanlarda, blog postlarımı cok rahat yayınlayamaz oldum. Neden bilmiyorum hastanede bilgisayarımdan blogum açılmıyor. Bir gece önceden yazayım, ertesi gün telefonumdan yayınlayayım diyorum fakat onda da kaydetmeme rağmen, ertesi gün baktığımda postumun içi boş gözüküyor. Dolayısı ile ben bunu halledene dek sanırım birkaç gün aralıklarla gireceğim postlarımı...
Neyse, bu konu bir yana bugün paylaşmak istediğim; parça çikolatalı muzlu kolay pasta :)



Bu pastayı kolay bir pasta olması nedeni ile çoğu kişi bilir aslında...Fakat kimisi krema kullanır, kimi vanilyalı puding kullanır, kimi de muhallebi ile yapar pastasını...

Ben, muzlu puding ile yaptım ve çok güzel oldu. Bu yüzden paylaşmak istedim. Belki bu şekilde denemeyenler, bir de bu şekilde denerler ;)

Öncelikle muzlu pudingi pişiriyoruz. O sırada hazır kek tabanına muzları güzelce diziyoruz. Üstüne parça çikolata serpiyoruz bolca (ki bence işin püf noktası bu parça çikolatalar zira muza çikolata çok yakışıyor bence:) Üzerine pudingi iyice yayıp diğer kekle üzerini kapatıyoruz ve kalan pudingle üzerini iyice kapatıyoruz. Servis anında muzları dilimliyor(muzları önceden koyarsanız,servis anında muzlar kararacaktır,o yüzden servis anında eklenmesi daha uygun)  üzerini parça çikolatalarla süslüyor ve afiyetle yiyoruz ... Afiyet olsun :))

3 yorum:

balgözlükız dedi ki...

ohh sabah sabah tatlıya hasta olan bana ilac oldu resmen :) ellerine sağlık canım :)

FıstıklıTombi dedi ki...

bir de kolay demiş ya :)
kolay gelen var bacım gelmeyen var
rica ediyorum....
ama nefis görünüyor
ellerine sağlık

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık çokta kolaymış tam benlik canım :) hemen yapıcam :)sevgilerrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...