Pages

6 Mayıs 2011 Cuma

Gelin Hamami :)

Daha once blogumda bahsetmistim; kizkardesim dedigim arkadasim Misirli biriyle evlenip, Misir'da yasayacak demistim :) hatta dugun de Misir'da olacak diye de eklemistim :))

Bu pazar bizim icin onemli bir gun cunku bu arkadasimin gelin hamami var :))
Nasil olur, neler yapilir hicbir fikrim yok, tek bildigim kiz kiza yine deli gibi eglenecegimizdir :))

Siz biliyorsaniz benimle paylasin olur mu?
Bilen var mi; nasil olur gelin hamamlari? :))))))

Haa bu arada hamam detaylari haftaya postumda ;)

Herkese iyi haftasonlari :))

7 yorum:

Sazan dedi ki...

Kuzum, öncelikle şunu söyliyim, hamama yemek konusunu sorun, bazıları izin vermiyor, bazıları ise kendisi ayarlıyor.

Meyve en iyi giden tabii :)

Başkaca da bi dert yok, gidiyorsun, dediğin gibi deliler gibi eğleniyorsun, o kadar :)

Bi de benden selam söylüyorsun :)

Chilek dedi ki...

Ohh misler gibi yıkanıp eğlenmek çok severim ben hamamı zaten:) Tek sorun yemek izin verirlerse süper bazıları arıza çıkartıyorlar çünkü, bol su almayı unutmayın sıcaktan insan kendini içeceğe vuruyor direk:))

Meyra dedi ki...

selincim müzik ve yemek detaylarını hamamla görüşün en büyük sorun ikisinden çıkar..biz yaparız müziği dediklerine güvenmeyin hazırlıklı cd lerle gidin:)) bu arada zillerini ve defini unutma ay bendemi gelsem çok severim hamam hallerini:)) oynarken dikkat et kayıp düşme;) iyi eğlenceler

Yeşim dedi ki...

hiii ne güzell ah şimdi evleniyor olsaydım ben de gelin hamamı yapardımm :) Çok keyifli olur. İyi eğlenceler şimdiden tatlımm :)

Cemre dedi ki...

Gelin hamamı mı? içimde uhdedir bu konu zira hamam kültürüm olmadığı gibi gelin hamamı da yapılmadı bana :(
duyumlarıma göre bazı yerlerde yemek ve müzik konusunda sorun çıkabiliyormuş ama eğlence süper oluyormuş..benim yerime de 2 göbek atı ver lütfen ve detayları paylaş zira önümüzdeki sene gelin hamamı yapıcam kendime gecikmelide olsa :)

Sayın KARACA dedi ki...

ayy bak gelin hamamı dedin yarama bastın :( ben düğünümden bir hafta önceye gelin hamamı ayarladım. Sonra benim düğünden bir hafta önce gelin hamamımla aynı güne kuzenim nişan töreni olarak ilan etmesin mi.. benim gelin hamamıda kuzenimin nişanıyla kaynadı gitti. Bu yüzdendirki bu konuda tecrübe edinemedim. Halbuki yapmış olsam allah allahh neler anlatırdım şimdi sana :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Selin nasıl merak ettim ben şimdi, gelin oldum ama hamamım olmadı hiç birinin gelin hamamına da gitmedim ama hep gitmek istemişimdir detaylarını bekliyorum sabırla:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...