Pages

12 Ocak 2011 Çarşamba

BUM BUM BUM 100 OLDUMM :))

Hep olacak mı acaba olacak mı derken olduu,
sonunda 100 izleyicim oldu hatta 103 oldu :))

Şimdi 500lerde veya 1000lerde izleyicisi olanlara belki komik gelecek benim 100 izleyiciye deli gibi sevinmem ama benim için çok önemli...
Daha dün gibi aklımda 10 izleyicimin olduğu zamanlar...Ve zamanla büyüdü bazı şeyler burada, büyüdü bazı şeyler birlikte...
Paylaşımlar arttı, yaşanmışlıklar arttı, acılar daha az, mutluluklar daha çok oldu birlikte :)

Ve daha nice 100'lere o zaman,
Ama yine hep birlikte :))



17 yorum:

Chilek dedi ki...

Bilirim bu sevinci ben de baya bir tantana koparmıştım:))) Nice 100' lere inşallah...

NiLaY dedi ki...

canım çok tebrik ediyorum, güzel bir çizgide ilerleyen blogunla nice 500, 1000 kişilere yakın zamanda ulaşacağından eminim ben :) sevgiler..

Unknown dedi ki...

ben de senin gibi bekliyorum :) 100 izleyicim olduğu vakti ...bakalım ne zaman ulaşıcam bu sayıya :)) hadi ben de 104.cü olayım senin blogun da sevgiler Selin :))

Sayın KARACA dedi ki...

wowww huuuu yufiiii
Burcu bende 100ün içindeyimmm :)
Bu çoşkuna ortak oluyorum :) Tebrik ediyorummm :) darısı başıma işallah ;)

Unknown dedi ki...

Ben kaçıncı izleyicin oldum bilmiyorum ama bu samimi sevinci paylaşmak istedim..
Başarılar diliyorum

Hande dedi ki...

Selincim bir sürü yüzleri beraber kutlarız inşallah :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

nice 100'ler 1000 'ler , paylasımlar

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimm çok teşekkür ederimm :)))

Nilaycım çok teşekkür ederim canımcımm,inşallahh :))

Burcucumm,çook teşekkür ederim,çok düşüncelisin :) umarım sen de en yakın zamanda istediğin rakamlara ulaşıcaksın ve ben de seni ziyarete geliyorum ;)))

Selin Ergeçer dedi ki...

Sayın KARACA, evet evet evet çok teşekkür ediyorumm :))

Handecim inşallah canımcım :)

Zeynep Özmen Ünlü, inşallah canımcım hep birlikte inşallah :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Nesrincimmmm çok teşekkür ederimmm, sen 106. sin :)) eksik olma canımcım,süpersin, tekrar teşekkürler :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Nesrincim bu arada senin bloguna ulaşamadım,sorun mu oldu acaba?seni ziyarete gelmek istemiştim...

Burcu Çalışkan dedi ki...

selincik ne ara 100 oldun daha dün konuştuk sanki blog açma konusunu seninle :)) nice 100'ler diliyorum canım sana

lolipu dedi ki...

gerçekten heyecan verici. Arttıkça daha da mutlu oluyor insan. Nice 100lere:))

Meyra dedi ki...

selincim bende hergün deli gibi acaba bir kişi daha gelmişmidir canım bloguma diye açıyorum:)) vee puzzle benzetiyorum ama tamamlanamayan puzzla:)her açtığımda bir muhteşem kişi:)) bu sevinç çok ayrı bende 100 e yol aldım az kaldı yaygara koparmaya:))
senin cici blogun böyle giderse 500 leri 1000 leri yakın zamanda görür:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Burcucum evet o ilk gunler daha dun gibi benim de aklimda ve evet nice 100lere,hadi bakalim :))

Lolipu,gercekten garip bir heyecan,garip bir mutluluk,cok tesekkur ederimm :))

Meyracim,oncelikle bu guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim canimcim ama hep diyorum,hersey birlikte guzel tipki senin dedigin gibi,bu bir puzzle...biri olmazsa digeri olmaz :) insallah senin blogunun da 100lerini 1000 lerini kutlayacagiz birlikte :)

Sittirella dedi ki...

Geldiğimde 99 idi, hadi dedim 100 nomero ben olayım :)
Hayırlı olsun da yazacaktım, dedim dur, dakka bir gol beş :)
Ne diyeyim, ayağımı sürüyüp te geldim sanırım.
Benden öncekilerin biri gitmiş sanırım.
Olsun... biri gider onu gelir.
1000'i de görürsün dilerim.

Selin Ergeçer dedi ki...

Sittirella evet 100. Sensin :)))) seninle 3 basamakli sayilara giris yaptim hadi bakalim hayirlisi :)) umarim canim hep birlikte 1000leri goruruz ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...