Pages

3 Aralık 2010 Cuma

Kolay Pudingli Pasta



Habersiz gelen misafire yapılabilecek en kolay tatlı, belki de budur, hayat kurtarıcı tatlı da diyebiliriz kendisine :)
Muhtemelen birçoğunuz biliyorsunuz bu tarifi..Ama belki aranızda bilmeyenler vardır diyerek paylaşmak istedim :)

Evinizde süt, paket puding ve bisküviniz varsa, tatlınız hazır bilin.

Pudingi pişirirken tepsiye
bir kat bisküvileri yayın üzerine bir kat puding,
Sonra yine bisküvi, sonra yine puding...
Puding bitene kadar bu şekilde tepsiyi dolduruyoruz ve ılınınca dolapta soğumaya bırakıyoruz :)
Üzerini süsleyebilirsiniz, isterseniz süs şekerle, isterseniz hindistancevizi veya ceviz hatta fıstık ile...
Ben bu şekilde sade olarak bırakmayı daha çok seviyorum, bu şekilde yalancı mozaik pastaya benzetiyorum tadını.

Bu arada çikolatalı puding sevmeyenler bu pastanın aynısını vaniyalı puding ile de yapabilirler, tabii o zaman büsküviler kakaolu olacak. 1 kat kakaolu bisküvi, 1 kat vanilyalı puding şeklinde yaptığınızda, daha hafif bir pasta çıkacak meydana...
Hadi bakalım şimdiden kolay gelsin
Ve
Herkese mutlu haftasonları ;)



4 yorum:

Chilek dedi ki...

Hem kolay hem lezzetli daha ne olsun süper:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim, aynen öyle,daha ne olsun :))

Peritozu dedi ki...

En sevdigim tarif :)Hatta simdi mutfaga dogru gidiyorum aynisindan yapmak uzere :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Sevgili Peri Tozu Fotograf, ohh en güzelini yaparsın,bir pazar için bundan güzeli olamaz,afiyet olsun :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...